Thursday, January 9, 2014

Love Letter For izati

Dear muhamad, Love is indescribable and unconditional. I could tell you a thousand things that it is not, but not one that it is. I wanted to the tell you about my feelings in person but then I thought how much more personal it would be to put them down in a letter. It might seem old fashioned, but there is something special about the written word - somehow it seems a little more permanent and meaningful.

There are many things that I have been meaning to say to you but just haven't found the words until now. I feel that Saya betul betul jatuh hati kat awak. I decided put down these words because Saya mula jatuh hati pada awak. Awak merupakan ciru ciri bakal imam yang sangat baik. Awak merupakan ciri ciri suami idaman saya.. I was recently thinking of you at parking kereta klinik pergigian taiping., Saya sangka kan dia seorang yang jaga batas pergaulan antara orang tua bukan muhrim . Tetapi dia tidak. Dia telah salam mak saya ketika pertama kali berjumpa. Saya sangkakan dia macam orang lain. Tetapi tidak. Dia sangat taat pada Allah.. Your keindahan paras rupanya makes me feel Terasa tenang. .

I understand that you have been facing some significant challenges lately such as Terima polis sebagai ambition saya, and that this would be making you feel Saya paham dia tak sukakan polis. Tapi dia sekarang tengah cuba untuk faham saya. My recent challenging Saya dah lalui pelbagai pandangan negatif dari dia has left me feeling saya dah lalui pelbagai pandangan dari dia telah buat saya rasa lebih mencabar untuk yakin kan dia tentang polis, and I do not want this to have any impact on our relationship. Whilst we have had our challenges I am looking foward to the future, and experiencing Dia seorang yang taat pada Allah. together. Love izati

No comments:

Post a Comment